dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Miguel i Aparicio, Aïda | |
dc.date.accessioned | 2014-10-15T12:05:01Z | |
dc.date.available | 2014-10-15T12:05:01Z | |
dc.date.created | 2014-05 | |
dc.date.issued | 2014-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3434 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | L’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar les diferències i semblances que hi
ha entre les concepcions dels professors que treballen fent servir l’aprenentatge
cooperatiu a l’aula, les d’aquells que no ho fan i les dels seus alumnes, respecte
l’educació inclusiva i l’aprenentatge cooperatiu. També s’analitzarà si el temps que
porta un professor treballant cooperativament a l’aula influeix en aquestes
concepcions.
Per tal de fer això es realitza un estudi de cas múltiple, a través set d’entrevistes a
professors i tres focus groups amb alumnes. Aquets subjectes provenen de de tres
escoles d’educació primària de Mataró les quals s’han seleccionat en funció del grau
d’experiència que tenen aquestes amb l’aprenentatge cooperatiu.
Els resultats d’aquests estudi ens mostren algunes línies de treball per analitzar les
diferències en les concepcions del professorat i els alumnes en funció del grau en que
aquests fan servir l’aprenentatge cooperatiu. | ca_ES |
dc.description.abstract | The main objective of this project is to analyze the differences and similarities among
the conceptions of teachers who work using cooperative learning in class, the ones
who do not use it, and their students; in relation to inclusive education and cooperative
learning. We will also analyze if the period of time that a teacher spends to work
cooperatively in the classroom influences on these conceptions.
In order to know this, we made a study of multiple cases interviewing seven teachers
and three focus groups with students. These last subjects are from three primary
schools in Mataró. These schools have been selected depending on the level of
experience they have with cooperative learning.
The results of this study show that there are different conceptions among the teachers
and the students depending on the degree that the cooperative learning is used. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 149 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca_ES |
dc.subject.other | Atenció a la diversitat | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament -- Treball en equip | ca_ES |
dc.subject.other | Trastorns de l'aprenentatge | ca_ES |
dc.title | Concepcions i pràctiques dels professors sobre l’aprenentatge cooperatiu i la inclusió | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |