Estudi de cas: Inclusió de l’alumnat amb dificultats en l’aprenentatge a l’aula ordinària. Atenció a la diversitat amb el suport USEE
Autor/a
Data de publicació
2014-05Resum
La present recerca té com a bases teòriques la Concepció Constructivista de l’Ensenyament i Aprenentatge Escolar en una perspectiva d’educació Inclusiva.
Consisteix en un estudi de cas focalitzat a una classe de segon de secundària d’una escola específica. L’escola parteix de l’atenció a la diversitat del seu alumnat a partir del recurs propi d’Unitat de Suport a l’Educació Especial.
L’estudi pretén donar resposta a les situacions de millora de les intervencions d’aquest recurs a l’aula en concret en referència a l’atenció a la diversitat.
This research is theoretically based on the Constructivist approach to teaching and learning in an inclusive education perspective.
It consists on a case study focused on a second grade class in a secondary school. The school, which is characterized by its diversity of students and teachers, try to take care of this situation by the Special Educational Support Unit resource of its school.
The purpose of this research is to create an improvement proposal of the resource in order to attend to diversity in the analyzed class.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Atenció a la diversitat
Educació inclusiva
Pàgines
186 p.
Nota
Curs 2013-2014
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Grau en Psicologia [196]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/