dc.contributor | Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior | |
dc.contributor | Universitat de Vic. Màster en Apps & Games | |
dc.contributor.author | Sanchez Arrey, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2014-10-16T09:53:27Z | |
dc.date.available | 2014-10-16T09:53:27Z | |
dc.date.created | 2014-09 | |
dc.date.issued | 2014-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3444 | |
dc.description | Curs 2013-2014 | ca_ES |
dc.description.abstract | L’objectiu principal del projecte és la creació d'un prototip de videojoc basat en el joc clàssic Laberint de Congost, utilitzant l’eina de creació de videojocs Unity, per dispositius mòbils i webs. | ca_ES |
dc.description.abstract | The main objective of the project is to create a prototype video game based on the classic game Labyrinth by Congost, using the Unity game creation tool for websites and mobile devices. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 62 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Videojocs -- Disseny | ca_ES |
dc.title | Labyrinth de Congost. Disseny i desenvolupament d’un videojoc amb Unity | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_ES |
dc.description.version | Director/a: Sergi Grau | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |