Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCarrillo, Isabel
dc.date.accessioned2014-11-18T12:47:12Z
dc.date.available2014-11-18T12:47:12Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationCarrillo Flores, I. (2013). Els manuals escolars com a representacions culturals de la ciutadania democràtica. Temps d'Educació, (44), 101-119.ca_ES
dc.identifier.issn0214-7351
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3606
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent19 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherICE Universitat de Barcelonaca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació en valorsca_ES
dc.subject.otherLlibres de textca_ES
dc.subject.otherCiutadaniaca_ES
dc.subject.otherDemocràciaca_ES
dc.titleEls manuals escolars com a representacions culturals de la ciutadania democràticaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint