Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorComajoan, Llorenç
dc.contributor.authorUrgell Saborit, Nadina
dc.contributor.authorVilà, Montserrat (Vilà i Santasusana)
dc.date.accessioned2014-11-19T11:17:05Z
dc.date.available2014-11-19T11:17:05Z
dc.date.created2013
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationComajoan Colomé, L., Urgell, N., & Vilà, M. (2013). Sociolingüística i argumentació al cicle superior de primària : Anàlisi d’una seqüència didàctica  . Articles De Didàctica De La Llengua i La Literatura, (60), 63-74.ca_ES
dc.identifier.issn1133-9845
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3620
dc.description.abstractAquest article presenta l’anàlisi d’una seqüència didàctica experimentada a l’aula amb escolars de sisè de primària. L’activitat es va dur a terme amb dos objectius principals. El primer era fer que l’alumnat reflexionés sobre aspectes sociolingüístics relacionats amb la seva quotidianitat, i el segon, ensenyar a elaborar arguments al voltant de les situacions sociolingüístiques. Proposem aquesta seqüència com a exemple del tipus d’activitats didàctiques que es poden realitzar a primària (també a secundària obligatòria i batxillerat o, fins i tot, a la universitat), per tal d’integrar continguts de sociolingüística als continguts curriculars, ja sigui dins de la dimensió comunicativa, de la plurilingüe i intercultural (primària i secundària) o dins dels continguts d’altres assignatures.ca_ES
dc.description.abstractThis paper presents an analysis of a teaching sequence carried out in class with sixth-year primary students with two main goals in mind. The first was to get students to think about sociolinguistic aspects linked to their everyday life, and the second was to teach them to prepare argumentations about sociolinguistic situations. We offer this sequence as an example of the kind of teaching activities that can be carried out at primary level (and secondary and baccalaureate and even university level) in order to include sociolinguistic contents in syllabuses, either as part of a communicative dimension, a plural and intercultural approach (primary and secondary) or as part of subject matter in other subjects.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent12 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherGraóca_ES
dc.rights(c) Graó, 2013
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherSociolingüísticaca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.titleSociolingüística i argumentació al cicle superior de primàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint