Anàlisi d'un procés vivencial d'una família amb un infant afectat pel trastorn d'espectre autista : el TEA, una caixa plena de secrets i sorpreses
View/Open
Publication date
2014-05Abstract
El que es trobarà a continuació és tot el procés de recerca del Treball Final de Grau, on el tema clau és el Trastorn d’Espectre Autista. Cal destacar però, que el TEA és un trastorn molt ampli i aquest fet ha comportat la necessitat de centrar-nos en quatre teòries bàsiques que ens ajuden a interpretar-lo. Aquestes són; La Teoria de la Ment, Les Neurones Mirall, La Funció Executiva i la Coherència Central. Una vegada desenvolupada una idea bàsica sobre el concepte esmentat, el nostre treball buscava donar veu a una família amb un infant amb TEA per tal de conèixer les vivències que aquesta ha tingut, així com dificultats, facilitats, necessitats, impediments, entre d’altres situacions que tan sols en cinc anys de vida de l’infant s’hagin pogut trobar.
Summary: What it is found below is all the resource progress of the dissertation, where the main subject is autism spectrum disorder (ASD). It is necessary to emphasize the ASD is very broad and this brings with it the need to focus the work in four basic theories which will help to interpret the syndrom. These teories are: Mental theory, the Mirror’s Neurons, the Executive Function and the Central Coherence. Once developed a basic idea about ASD, our work looks for giving the voice to a family whose child is an ASD patient to get to know the experiencies they have had, just like difficulties, facilites, needs, handicaps, among other situations that in only five years of the child's life they could have found.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Autisme
Pages
132 p.
Note
Curs 2013-2014
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Educació Social [110]
Rights
Tots els drets reservats