Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorCollet, Jordi (Collet i Sabé)
dc.date.accessioned2015-01-19T10:21:24Z
dc.date.available2015-01-19T10:21:24Z
dc.date.created2009
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationCollet Sabé, J. (2009). Educació eficaç o educació intel·ligent? El treball en xarxa com a nova cultura educativa. Guix elements d'acció educativa, (356-357), 71.ca_ES
dc.identifier.issn0213-8581
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3822
dc.description.abstractSón moltes les propostes pedagògiques que, en els darrers deu anys, han buscat avançar cap a noves formes organitzatives i «culturals» dins i fora de l’aula. Des dels grups homogenis i heterogenis, l’escola inclusiva o les comunitats d’aprenentatge, fins als plans educatius d’entorn i els projectes pedagò- gics de ciutat i de poble. De totes, en podem treure un element comú, que és el fil conductor del present article: la necessitat de repensar i, sobretot, de repracticar l’educació des de la idea de xarxa.
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent11 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherGraóca_ES
dc.rights(c) Graó, 2009
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Innovacionsca_ES
dc.titleEducació eficaç o educació intel·ligent? El treball en xarxa com a nova cultura educativaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint