dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació | |
dc.contributor.author | Collet, Jordi (Collet i Sabé) | |
dc.date.accessioned | 2015-01-19T10:21:24Z | |
dc.date.available | 2015-01-19T10:21:24Z | |
dc.date.created | 2009 | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Collet Sabé, J. (2009). Educació eficaç o educació intel·ligent? El treball en xarxa com a nova cultura educativa. Guix elements d'acció educativa, (356-357), 71. | ca_ES |
dc.identifier.issn | 0213-8581 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3822 | |
dc.description.abstract | Són moltes les propostes pedagògiques que, en els
darrers deu anys, han buscat avançar cap a noves
formes organitzatives i «culturals» dins i fora de
l’aula. Des dels grups homogenis i heterogenis, l’escola
inclusiva o les comunitats d’aprenentatge, fins
als plans educatius d’entorn i els projectes pedagò-
gics de ciutat i de poble. De totes, en podem treure
un element comú, que és el fil conductor del present
article: la necessitat de repensar i, sobretot, de repracticar
l’educació des de la idea de xarxa. | |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 11 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Graó | ca_ES |
dc.rights | (c) Graó, 2009 | |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament -- Innovacions | ca_ES |
dc.title | Educació eficaç o educació intel·ligent? El treball en xarxa com a nova cultura educativa | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/publishedVersion | ca_ES |
dc.indexacio | Indexat a CARHUS+ | ca_ES |