Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorCollet, Jordi (Collet i Sabé)
dc.date.accessioned2015-01-19T10:44:40Z
dc.date.available2015-01-19T10:44:40Z
dc.date.created2010
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationCollet Sabé, J. (2010). Norbert Elias i les paradoxes educatives actuals. Temps d'Educació, (39), 235-253.ca_ES
dc.identifier.issn0214-7351
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3824
dc.description.abstractEn el present article s’exposa la teoria de la civilització del sociòleg alemany Norbert Elias (1897- 1990). Aquesta perspectiva, que busca no perdre mai de vista la profunda interrelació entre els elements socials i personals, estructurals i psicològics, creiem que pot ser d’interès a l’hora d’abordar algunes de les tensions actuals tant del sistema escolar com de l’educació en general (famílies, lleure, esport, etc.) i llur interrelació. L’article, després d’exposar els elements més significatius de la proposta teòrica i analítica d’Elias, presenta a mode de conclusió tres paradoxes educatives actuals que, des de la teoria de la civilització, es poden comprendre més i millor.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent19 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherICE Universitat de Barcelonaca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherNorbert, Eliasca_ES
dc.subject.otherEnsenyamentca_ES
dc.subject.otherSociologiaca_ES
dc.titleNorbert Elias i les paradoxes educatives actualsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint