Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Departament de Filologia i Didàctica de la Llengua i la Literatura
dc.contributor.authorMedina Casanovas, Núria
dc.date.accessioned2015-01-21T08:44:47Z
dc.date.available2015-12-05T00:04:52Z
dc.date.created2014-12-04
dc.date.issued2014-12-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3832
dc.description.abstractAquesta tesi doctoral és fruit d’una recerca que des d’un enfocament ecològic qualitatiu d’investigació etnogràfica centrada a l’aula, explora d’una banda els avantatges del treball interdisciplinari de les assignatures d’anglès i música, i d’altra banda com incideix en la motivació de l’alumnat la creació d’un rap en anglès. Primerament es presenta un breu repàs al marc teòric, referent a l’ensenyament de l’anglès, l’ensenyament de la música, la relació entre la música i la llengua, i la motivació. Es relaciona la motivació amb els conceptes d’emoció, interès i creativitat i a partir d’aquests conceptes es creen unes categories apriorístiques que permeten l’anàlisi de les dades. Seguidament s’explica la proposta didàctica portada a terme en una aula de 6è de primària i es procedeix a l’anàlisi de les dades a partir dels diferents instruments de recollida i de les diverses perspectives dels integrants en el projecte.ca_ES
dc.description.abstractThis thesis presents a piece of ethnographic classroom-based qualitative research from an ecological perspective. The aim was, on one hand, to explore the potential of an interdisciplinary (English and Music) project and, on the other, the effect of creating their own English rap on pupils’ motivation. The theoretical framework examines current thinking on foreign language acquisition, music learning, and the relationship between music, language and motivation. The research relates motivation to other concepts such as emotion, interest and creativity, out of which aprioristic categories are established for use in the analysis. The work includes a description of the project, carried out in a Year 6 Primary school classroom, and an analysis of the data obtained. This data was gathered by using a range of different instruments which include the observations, from the varying perspectives, of the participants in the project.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent314 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherMotivació en l'educacióca_ES
dc.subject.otherCreativitatca_ES
dc.subject.otherEmocionsca_ES
dc.subject.otherRap (Música)ca_ES
dc.titleEnglish Rap: una proposta interdisciplinària d'anglès i de música per a Primàriaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisca_ES
dc.embargo.terms12 mesosca_ES
dc.identifier.dlB 27404-2014
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES
dc.contributor.directorKeim, Lucrecia


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint