Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació
dc.contributor.authorTort, Antoni
dc.date.accessioned2015-03-11T10:30:01Z
dc.date.available2015-03-11T10:30:01Z
dc.date.created2005
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationTort Bardolet, A. (2005). La formació del professorat en la societat plural. Perspectiva escolar, desembre(300), 33-40.ca_ES
dc.identifier.issn0210-2331
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/3933
dc.description.abstractEl panorama de canvis constants del nostre temps comporta unes problemátiques educatives i per afrontar-les cal comprendre l' escola com a ambit comunitari i cooperatiu, fer una construcció cultural del currículum i L'adopcio de I'autonomia intellectual, etc., factors que són també els eixos básics d'una formació dels docents, la qual demana una reorientació i un canvi en les seves prioritats.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent8 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.publisherRosa Sensatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherProfessors -- Formacióca_ES
dc.titleLa formació del professorat en la societat pluralca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersionca_ES
dc.indexacioIndexat a CARHUS+ca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint