dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació | |
dc.contributor.author | Tort, Antoni | |
dc.date.accessioned | 2015-03-11T10:30:01Z | |
dc.date.available | 2015-03-11T10:30:01Z | |
dc.date.created | 2005 | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Tort Bardolet, A. (2005). La formació del professorat en la societat plural. Perspectiva escolar, desembre(300), 33-40. | ca_ES |
dc.identifier.issn | 0210-2331 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3933 | |
dc.description.abstract | El panorama de canvis constants del nostre temps comporta
unes problemátiques educatives i per afrontar-les cal comprendre
l' escola com a ambit comunitari i cooperatiu, fer una
construcció cultural del currículum i L'adopcio de I'autonomia
intellectual, etc., factors que són també els eixos básics d'una
formació dels docents, la qual demana una reorientació i un
canvi en les seves prioritats. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 8 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.publisher | Rosa Sensat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Professors -- Formació | ca_ES |
dc.title | La formació del professorat en la societat plural | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |
dc.type.version | info:eu-repo/publishedVersion | ca_ES |
dc.indexacio | Indexat a CARHUS+ | ca_ES |