dc.contributor | Universitat de Vic. Grup de Recerca en Atenció a la Diversitat | cat |
dc.contributor.author | Ruiz i Bel, Robert | |
dc.contributor.author | Pujolàs Maset, Pere | |
dc.contributor.author | Marín, Trini | |
dc.contributor.author | Padrós Tuneu, Núria | |
dc.contributor.author | Pedragosa i Xuclà, Olga | |
dc.contributor.author | Riera i Romero, Gemma | |
dc.date.accessioned | 2005-07-14T11:50:46Z | |
dc.date.accessioned | 2012-03-30T09:39:45Z | |
dc.date.available | 2005-07-14T11:50:46Z | |
dc.date.available | 2012-03-30T09:39:45Z | |
dc.date.created | 2002-05-31 | |
dc.date.issued | 2002-05-31 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/394 | |
dc.description.abstract | En aquesta recerca s’analitzen –des d’un enfocament educatiu inclusiu- les pràctiques més habituals vinculades a l’elaboració d’adequacions curriculars individualitzades per als alumnes amb necessitats educatives especials, a Catalunya, amb la finalitat d’identificar els aspectes que haurien de ser objecte de millora. La recerca s’ha fet en dues fases: En la primera, o estudi previ, s’han formulat les hipòtesis de treball i s’ha elaborat el qüestionari que, un
cop validat, s’ha enviat a tots els Equips d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) de Catalunya. En la segona fase s’han analitzat les dades recollides en les diferents respostes del qüestionari. | eng |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 15 p. | |
dc.language.iso | cat | |
dc.publisher | Universitat de Vic | en |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | |
dc.subject.other | Currículums (Ensenyament) -- Catalunya | |
dc.subject.other | Ensenyament individualitzat -- Catalunya | |
dc.title | Anàlisi de pràctiques educatives vinculades amb les adequacions curriculars individualitzades | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/workingPaper | en |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |