Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria d'Organització Industrial
dc.contributor.authorSaborit Vilà, Carles
dc.date.accessioned2015-07-14T08:36:01Z
dc.date.available2015-07-14T08:36:01Z
dc.date.created2015-06
dc.date.issued2015-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4097
dc.descriptionCurs 2014-2015
dc.description.abstractEls darrers anys, l’educació està experimentant uns canvis molt important, amb la introducció de noves metodologies, i la utilització de noves eines a l’aula, com els ordinadors i les tauletes. Avui en dia, els alumnes són nadius digitals, i per tant, totes aquestes novetats no els incomoden gens, sinó tot el contrari. I en aquest context apareix la robòtica educativa, amb múltiples plataformes robòtiques i moltíssimes aplicacions informàtiques per aprendre programació i robòtica. L’objectiu principal d’aquest treball és dissenyar el currículum per introduir la robòtica i la programació a tots els cursos des de P3 fins a 4t d’ESO. I com a objectius secundaris, veure l’estat de la qüestió actual de les plataformes robòtiques, de les aplicacions per aprendre programació i dels principals llenguatges de programació utilitzats en la robòtica educativa. La metodologia seguida ha estat fer una recerca exhaustiva dels diferents materials, per així acabar dissenyant el mencionat currículum. I un cop seleccionats els principals criteris d’avaluació oficials que es poden treballar amb aquestes eines, proposar diferents activitats per dur a terme a l’aula. Les principals conclusions d’aquest treball són que la robòtica educativa ha arribat per quedar-se a les aules; que hi ha molts materials diferents, i que cada dia en van apareixent de nous; que la robòtica ha de ser transversal relacionant-se amb diferents matèries o àrees; i que no s’ha d’oblidar l’electrònica tradicional, amb components discrets per crear automatismes o robots, i que gràcies a les plaques Arduino, permeten la seva construcció i programació.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent152 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherRobòtica -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherTecnologia -- Currículum -- Planificacióca_ES
dc.titleDisseny del currículum de programació i robòtica per tots els cursos de l'educació obligatòria (Infantil, Primària i Secundària)ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Juli Ordeix Rigo
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir