dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Ferragut Puig, Cristina | |
dc.date.accessioned | 2015-09-04T12:11:20Z | |
dc.date.available | 2015-09-04T12:11:20Z | |
dc.date.created | 2015-05 | |
dc.date.issued | 2015-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4133 | |
dc.description | Curs 2014-2015 | ca_ES |
dc.description.abstract | La incorporació del professional de l'educació social als centre de secundària
a Catalunya, és un tema d'actualitat. La presència de l'educador social als
instituts, pot aportar una obertura i un dinamisme a aquesta institució
educativa, i a la vegada deixar en relleu l'adaptabilitat i dinamisme
d'aquesta professió. Els canvis constants que la nostra societat viu, afecten
a tota la població, incloent els adolescents i en conseqüència també afecten
a les escoles. L'educador social pot donar a la institució escolar una altra
perspectiva de treball davant al conjunt de problemes que actualment van
emergent a l'àmbit educatiu, mitjançant el treball en equip de tots els
professionals de l'equip docent, per tal de garantir una educació de qualitat
i inclusiva. L'educador social pot proporcionar a l'escola les eines
necessàries per establir un vincle entre l'escola, la família, la comunitat i
l'alumne. | ca_ES |
dc.description.abstract | The incorporation of social education professionals into secondary schools in
Catalonia is a topical issue. Their presence can lead to a greater openness
and dynamism within these institutions, while also making plain the
dynamism and adaptability of the profession. The constant social changes of
recent times affect the entire population, including adolescents, and
consequently also affect schools. School-based social educators can offer
another perspective on how to work with the range of problems that are
emerging in education and, by working in close collaboration with the
teaching staff, can help to ensure educational quality and inclusion. The
school-based social educator can provide the necessary tools to establish a
link between school, family, community and students. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 66 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | ca_ES |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ | ca_ES |
dc.subject.other | Educació social | ca_ES |
dc.subject.other | Integració social | ca_ES |
dc.subject.other | Adolescència | ca_ES |
dc.subject.other | Ensenyament secundari | ca_ES |
dc.title | La figura de l'Educador social als instituts. Diferències de treball de l’educador social i l’integrador social en l’àmbit de l’educació secundària | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_ES |