Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGüerri Palacio, Mónica
dc.date.accessioned2015-09-07T07:14:24Z
dc.date.available2015-09-07T07:14:24Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4135
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractLa recerca que es mostra a continuació, tracta sobre la inserció – exclusió que viu el col·lectiu de persones amb dèficit auditiu en el context escolar. L’objectiu principal és conèixer una realitat a partir d’una fonamentació teòrica i una aplicació pràctica. El treball s’estructura en dues parts: per una banda el marc teòric que recull la informació més rellevant i necessària sobre el col·lectiu de persones sordes i la situació que viuen en la institució escolar. Per altre banda, la part pràctica que serveix per conèixer la realitat des de un punt de vista més proper. L’instrument utilitzat per la recollida de dades ha estat l’entrevistes, aquesta eina facilita la recollida d’informació de manera més directa. A partir d’aquí es pot veure quines són les necessitats i mancances que pateix el col·lectiu dins la institució escolar. Per finalitzar la recerca, es realitzen unes conclusions i reflexions finals que donaran resposta a la pregunta inicial del treball.ca_ES
dc.description.abstractThe following investigation is about the insertion – exclusion lived by the group of people with hearing impartment. The main goal is to know through a theoretical and practical basis into this reality. The present work is been organized in two parts: framework which collects the most important and necessary information about deaf people collective and the situation that they live in an escolar institution. Practice for knowing this reality by the nearest point of view. The used tool for collecting the most direct information has been the interviews. Thanks to that has been possible to see their needs and difficulties that this collect suffer. The final conclusion and reflection giving response to the question cause the work.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent91 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherSordesaca_ES
dc.subject.otherInfants sordsca_ES
dc.subject.otherIntegració socialca_ES
dc.subject.otherEscolesca_ES
dc.titleDiscapacitat auditiva en el context educatiuca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir