Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMartínez, Estrella
dc.contributor.authorPérez, Miriam
dc.date.accessioned2015-09-15T06:59:01Z
dc.date.available2015-09-15T06:59:01Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4162
dc.descriptionCurs 2014-2015
dc.description.abstractEn diversos estudis s’ha investigat i demostrat que s’estableix una relació entre la immediatesa no verbal del docent i la motivació de l’alumne. El principal objectiu d’aquesta recerca és observar si s’estableix una correlació positiva entre ambdues variables. Amb una mostra de trenta – quatre estudiants i un docent, i a partir d’un estudi correlacional bivariat, s’han administrat un total de dues escales per poder avaluar les dues variables d’estudi. Per tal de poder mesurar el grau de motivació dels alumnes s’ha proporcionat el qüestionari MAPE–III. Per mesurar la immediatesa no verbal s’ha distribuït l’escala NIS–S per al docent i la NIS–O per als alumnes. L’anàlisi i els resultats mostren que s’estableix una correlació positiva entre la immediatesa no verbal del docent i la motivació dels estudiants.ca_ES
dc.description.abstractMany investigations have studied and demonstrated that we can establish a relation between teacher’s nonverbal immediacy and student’s motivation. The main objective of the research is to observe if there is a positive correlation between the two variables. With a sample of forty four students and one teacher, and through a bivariate correlational study, we used a total of two scales to assess the two study variables. In order to measure student’s motivation level we used the MAPE–III questionnaire and to measure nonverbal immediacy we used the NIS–S scale for the teacher and NIS–O scale for the students. The analysis and the results show that we can establish a positive correlation between teacher’s nonverbal immediacy and student’s motivation.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent115 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherMotivació en l'educacióca_ES
dc.subject.otherEstudiants universitarisca_ES
dc.subject.otherComunicació no verbal en l'educacióca_ES
dc.titleLa immediatesa no verbal del docent i la motivació de l’alumneca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 
 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir