Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBerenguer Carrera, Núria
dc.date.accessioned2015-09-17T12:44:58Z
dc.date.available2015-09-17T12:44:58Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4176
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn el següent treball s’exposa què és l’aprenentatge cooperatiu i com s’aplica a les aules. Un cop contextualitzat, ens endinsarem dins l’aprenentatge cooperatiu en l’educació física i l’esport i els beneficis i limitacions que aquest té. Seguidament es descriuran diverses aplicacions pràctiques de com es porten a terme actualment les sessions dins del medi aquàtic i al tendència actual, fins a arribar a relacionar l’aprenentatge cooperatiu dins del medi aquàtic. Seguidament ens endinsem amb l’estudi, el qual s’han seleccionat un grup de deu nedadors i nedadores d’entre 8 i 11 anys per tal de portar a terme l’estudi. L’estudi consisteix en aplicar a un grup l’aprenentatge cooperatiu i en l’altre seguir amb el model d’aprenentatge que es porta a terme en el club. L’aplicació de l’estudi tindrà una durada de 10 sessions de una hora, en el qual els nedadors/es hauran de portar a terme un seguit d’activitats, en les quals se’ls observarà i avaluarà tot el procés.ca_ES
dc.description.abstractIn this following assignment which is exposed the cooperative learning and how to apply it in the classroom. Once contextualized, we will discuss the cooperative learning in physical education and sport and the benefits and limitations it has. Afterwards will be described several practical applications about how sessions are currently conducted in the aquatic environment and the current trend, up to link cooperative learning within the aquatic environment. Then we focused on the study, which has selected a group of ten swimmers between 8 and 11 years to carry out of the study. The study consists in applying to one group cooperative learning and to the other group the model of learning that takes place in the club. The implementation of the study will last 10 sessions of one hour in which swimmers must carry out a series of activities in which they observe and evaluate the process.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent335 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEnsenyament -- Treball en equipca_ES
dc.subject.otherEducació físicaca_ES
dc.subject.otherEsportsca_ES
dc.subject.otherNatacióca_ES
dc.titleL’aprenentatge cooperatiu en nedadors de baseca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir