El sentir de la reflexió ètica: imaginar i viure els valors
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2006ISSN
1695-5641
Resumen
Amb les paraules aquí escrites es vol posar un cert ordre, no definitiu ni determinant,
i donar nom a una forma viva de sentir i pensar l’educació com a relació d’acompanyament
afectiu i dialògic que ajuda a desplegar la reflexió ètica i a donar sentit formatiu
a la vivència creativa dels valors. En els diferents apartats, es parla d’experiències virtuoses
que obren l’espai per viure i aprendre a viure moralment, d’encontres on es van
revelant els significats del saber mirar, sentir i pensar el món, així com també del saber
imaginar formes de vida més humanes.
These words seek to provide a certain order, neither definitive nor decisive, and
give a name to a living way of feeling and thinking about education as a relationship of
accompaniment, via emotions and dialogue, that aids the development of ethical reflection,
and give a training sense to the creative experience of values. The different sections
talk about virtuous experiences that open up the space to live and learn to live
morally; of encounters where the significance of the knowing how to look, feel and
think of the world are revealed, as well as being able to imagine more human(e) ways of
living.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació en valors
Ètica
Páginas
18 p.
Publicado por
Societat Catalana de Pedagogia
Citación
Carrillo Isabel. (2007). El sentir de la reflexió ètica: imaginar i viure els valors. Revista catalana de Pedagogia, 5 (2006), 145-161.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/