Informe de tendències i casos febrer 2015 : Noves formes de pagament i models de recompensa. Resposta emocional dels objectes
Visualitza/Obre
Autor/a
Data de publicació
2015-02Resum
Aquest informe del mes de febrer recull casos d’innovació relacionats amb dues tendències
destacades:
• Formes de pagament i models de recompensa
• Resposta emocional dels objectes
Les tendències que es descriuen en el present informe han estat identificades després d’un procés
de recerca secundària i derivades de la selecció de multitud de casos d’innovació: nous productes,
serveis, processos i/o experiències que apunten cap a noves maneres de fer les coses. Així doncs,
les tendències s’infereixen després de la detecció i anàlisi de notícies, informes, productes que
apareixen al mercat, empreses etc. recopilades a través de diferents fonts.
És possible que algunes d’aquestes tendències es vagin repetint en informes posteriors ja que
constantment van sorgint nous casos, nous exemples d’innovació que s’adscriuen a aquestes
tendències i que les transformen o les fan créixer. En els propers mesos veurem com algunes de
les tendències del 2014 es van redefinint i s’hibriden entre elles per formar-ne de noves: sectors
que aprofiten i adapten avenços tecnològics iniciats per aportar solucions a altres sectors.
Els casos que es presenten a continuació són només alguns exemples que suporten les
tendències explicades. De casos interessants i relacionats amb cada tendència n’hi ha molts més,
però aquest informe no pretén ser exhaustiu.
Tipus de document
Altres
Llengua
Català
Pàgines
18 p.
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Informes [12]
Drets
Tots els drets reservats
