Show simple item record

dc.contributor.authorAubia, Marta
dc.date.accessioned2016-05-23T11:39:55Z
dc.date.available2016-05-23T11:39:55Z
dc.date.created2014-03
dc.date.issued2014-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4570
dc.description.abstractAquest informe del mes de març recull casos d’innovació relacionats amb dues tendències destacades: • Sharing Economy: crowdfunding • Innovació en experiències de retail Les tendències que es descriuen en el present informe han estat identificades després d’un procés de recerca secundària i derivades de la selecció de multitud de casos d’innovació: nous productes, serveis, processos i/o experiències que apunten cap a noves maneres de fer les coses. Així doncs, les tendències s’infereixen després de la detecció i anàlisi de notícies, informes, productes que apareixen al mercat, empreses etc. recopilades a través de diferents fonts. És possible que algunes d’aquestes tendències es vagin repetint en informes posteriors ja que constantment van sorgint nous casos, nous exemples d’innovació que s’adscriuen a aquestes tendències i que les transformen o les fan créixer.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent28 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherInnovacions tecnològiquesca_ES
dc.subject.otherEconomia -- Innovacions tecnològiquesca_ES
dc.titleInforme de tendències i casos març 2014 : Sharing economy: crowdfunding. Innovació en experiències de retailca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint