Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Grup de Recerca Emprèn
dc.contributor.authorSánchez, Pilar
dc.date.accessioned2016-06-15T12:56:48Z
dc.date.available2016-06-15T12:56:48Z
dc.date.created2016-05-06
dc.date.issued2016-05-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4595
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent1 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherMàrquetingca_ES
dc.subject.otherDonesca_ES
dc.titleMujeres, Márketing, Religión e Islam: ¿realidad o ficción?ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint