dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere per matèria 
  •   Inici
  • Institucional
  • Jornades i Congressos (cartells, tríptics, programes, etc)
  • Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere
  • Visualitzant Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere per matèria
  •   Inici
  • Institucional
  • Jornades i Congressos (cartells, tríptics, programes, etc)
  • Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere
  • Visualitzant Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant Centre d'Estudis Interdisciplinaris de Gènere per matèria "Màrqueting"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-1 de 1

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Mujeres, Márketing, Religión e Islam: ¿realidad o ficción? 

      Sánchez, Pilar (2016-05-06)
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèriaAquesta col·leccióPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC