Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorLlull Sureda, Aina Maria
dc.date.accessioned2017-01-10T18:52:49Z
dc.date.available2017-01-10T18:52:49Z
dc.date.created2016-05
dc.date.issued2016-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4762
dc.descriptionCurs 2015-2016es
dc.description.abstractEl present treball tracta d’estudiar, des d’una perspectiva inclusiva, si l’escolarització compartida i el treball en xarxa possibiliten que aquest tipus d’escolarització sigui un recurs per a la inclusió. Per a trobar resposta es plantegen dos objectius: analitzar el procés de presa de decisions d’escolarització compartida i conèixer l’enfocament i tipus de treball en xarxa per a saber si és un recurs que reforça la inclusió. Per a això, s’ha fet un estudi de cas únic d’escolarització compartida plantejant entrevistes semiestructurades a les tutores de l’alumne d’ambdós centres, al psicopedagog de l’EAP referent del cas i a la família. També, a partir de registres de les coordinacions es podrà extreure més informació sobre el treball en xarxa. Els resultats mostren que en aquest cas, l’escolarització compartida i el treball en xarxa no possibilita un recurs per a la inclusió degut al tipus de creences, de pràctiques educatives i del tipus de treball en xarxa entre professionals i família.es
dc.description.abstractThe present work is studied from an inclusive perspective, if the shared education and networking that allow this type of education is a resource for inclusion. To find answers raised two objectives: to analyze the decision-making process and make shared school approach and type of networking to know if it is a resource that strengthens inclusion. For this, there has been a single case study of shared education semistructured interviews considering the tutors of the students of both schools, the educational psychologist EAP regarding the case and the family. Also, based on records of coordination can get more information about networking. The results show that in this case, schooling and work on shared network resource allows for inclusion due to the types of beliefs, educational practices and the type of networking between professionals and family.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent172 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEscolarització compartidaes
dc.titleL’Escolarització compartida i el treball en xarxa: un recurs que possibilita la inclusió?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix