Aprendre a investigar i investigar per comprendre
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013ISSN
2013-1755
Resumen
Diversos estudis i informes actuals posen èmfasi en la necessitat d’introduir estratègies didàctiques centrades en la investigació a l’aula i dirigides a la revisió dels models explicatius de l’alumnat. Què vol dir dissenyar i desenvolupar
investigacions a l’aula? En quin sentit suposa modificar la nostra pràctica habitual? Basant-nos en la recerca més actual,
aquest article dóna resposta a aquestes preguntes, alhora que reflexiona sobre els principals aspectes que cal considerar a l’hora de desenvolupar una estratègia pedagògica d’aquest tipus.
Different studies and current reports emphasize the introduction of inquiry-based teaching strategies whose aim is the review of students’ explanatory models. What does it mean to design and conduct inquiry in the classroom? In what way does it alter our practice? Based on actual research, this article gives answers to these questions and reflects on main aspects to be considered when developing such pedagogical strategies.
Tipo de documento
Artículo
Lengua
Catalán
Palabras clave
Ciències -- Didàctica
Páginas
7 p.
Publicado por
Institut d'Estudis Catalans
Citación
Jiménez, I., Martí J. (2013). Aprendre a investigar i investigar per comprendre. Educació Química., (14), 4-10.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Articles [1389]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/