Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAmat, Vanesa
dc.date.accessioned2017-06-19T12:34:15Z
dc.date.available2017-06-19T12:34:15Z
dc.date.created2010
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationAmat Castells V. (2010). El paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: disseny i aplicació d'una intervenció didàctica. Bellaterra: Journal of Teaching & Learning Language, 3(1), 33-49.es
dc.identifier.issn2013-6196
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5018
dc.description.abstractLa tasca docent consisteix a dissenyar contextos, planificar i desenvolupar activitats, observar i avaluar les possibilitats d’aprenentatge que es generen a les aules, etc. de manera que sigui possible que els alumnes avancin en l’adquisició de competències en els diferents àmbits de coneixement. En el cas de l’aprenentatge literari, la formació de lectors que dominin patrons narratius i puguin gaudir de les lectures s’esdevé a partir de les possibilitats que els adults ofereixen als infants en un context cultural determinat, però quin tipus de pràctiques poden resultar més útils? Quines característiques han de tenir les propostes que s’ofereixen i quin paper ha d’exercir el docent en el seu desenvolupament?es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent17 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socialses
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/es
dc.subject.otherLlibres i lecturaes
dc.subject.otherAprenentatgees
dc.titleEl paper de la mediació en el desenvolupament de la competència literària: Disseny i aplicació d'una intervenció didàcticaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.5565/rev/jtl3.217
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersiones


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint