Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorGegúndez Elies, Alba
dc.date.accessioned2017-09-13T15:02:42Z
dc.date.available2017-09-13T15:02:42Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5090
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractAquest treball final de grau tracte del disseny i creació del blog periodístic de moda “Perdidas en la moda” destinat a persones que els agrada la moda però que no tenen moltes nocions d’ella, amb articles redactats de manera propera i amb temàtica exposada de manera senzilla per poder ser més accessible a tothom. Per aconseguir allò es fa un estudi del context actual dels mitjans tradicionals, blogs i xarxes socials dedicades a la moda. Tanmateix, s’inclou un estudi de mercat de les revistes i xarxes social de referència.es
dc.description.abstractThis final work of degree treat of the design and creation of the journalistic blog in fashion “Perdidas en la moda” allocated to people that likes the fashion but that haven’t many nocions of her, with articles drafted and next theme to be more easily accessible to everyone. To achieve that does a study of the current context of the traditional medias, blogs and social networks devoted to the fashion. However, it includes a study of market of the magazines and social networks of reference.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent116 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherModa -- Blogses
dc.subject.otherBlogses
dc.subject.otherXarxes socialses
dc.titleCreació d'un blog perodístic de modaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint