Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGirabal i Escámez, Andrea
dc.date.accessioned2017-09-14T15:23:58Z
dc.date.available2017-09-14T15:23:58Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5102
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractAquest treball de recerca pretén investigar la principal problemàtica que trobem actualment a les aules i centres educatius, l’assetjament escolar. L’objectiu és conèixer com les Teràpies Assistides amb Animals, poden contribuir en aquest procés positivament, ja sigui com a teràpia individual per a millorar aspectes personals d’individus que ho necessiten o com a teràpia grupal per a la prevenció d’aquest assetjament. Aquesta investigació s’ha realitzat des de diferents punts de vista: des del centre escolar, des dels professors d’Educació Física, des de l’alumnat i des de dos centres que treballen amb la intervenció dels animals. L’objectiu és trobar una interrelació entre tots aquests i veure una alternativa diferent per a treballar aquests casos.es
dc.description.abstractThis final degree Project aims to investigate the main problems that are currently found in classrooms and schools, like is bullying. The objective is to know how Animal Assisted Therapy can contribute positively in this process, either as individual therapy to improve the personal aspects of those who need it or as group therapy for the prevention of bullying. This research has been realised from different points of view: from the school, from the physical education teachers, from students and from two centres that work with the support of animals. The aim is to find a connection between these points of view and come up with an alternative to work these cases.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent71 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subject.otherAssetjament escolares
dc.titleL'Assetjament escolar a través de les teràpies assistides amb animalses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint