Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorDe la Vega Sáez, Cristina
dc.date.accessioned2017-09-19T18:07:13Z
dc.date.available2017-09-19T18:07:13Z
dc.date.created2017-05
dc.date.issued2017-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5130
dc.descriptionCurs 2016-2017es
dc.description.abstractEl present treball tracta d’estudiar, des d’una perspectiva inclusiva, si les Unitats de Suport a l’Educació Especial (USEE) a les escoles funcionen com un recurs per la inclusió i de quina manera ho fan. Per trobar resposta es plantegen tres objectius: en primer lloc identificar quins són els aprenentatges que es persegueixen amb dos alumnes que assisteixen a la USEE a través del seu Pla Individualitzat (PI), en segon lloc analitzar com es concreten alguns d’aquests objectius d’aprenentatge a l’aula ordinària i a la USEE i finalment, en tercer lloc, comprovar fins a quin punt i de quina manera s’aconsegueixen o no, i en quin grau, aquests objectius. Per això, s’ha fet un estudi de dos casos plantejant entrevistes semiestructurades a les tutores dels alumnes tant de l’aula ordinària com de la USEE. També a partir de registres d’observacions ”in situ” descriptives i interpretatives d’ambdós escenaris en que es donen situacions d’ensenyament i aprenentatge. Els resultats mostren que en aquest cas, la feina realitzada i proposada a la USEE compleix amb els objectius establerts però per tal que es doni un procés cap a la inclusió manca la continuïtat d’aquesta feina dins l’aula ordinària.es
dc.description.abstractThe present work is studied from an inclusive perspective, if the Support Units Special Education in the schools serve as a resource for inclusion and how they do it. To find answers raised three objectives: first identify the objectives pursued two students attending the USEE through its PI, secondly analyze how some of these objectives are realized classroom USEE and finally, thirdly, check to what extent and how they are achieved or not, and to what extent these objectives. Therefore, we investigated two cases of semi-structured interviews asking tutors to students both classroom as the USEE. Also from records of observations "in situ" of both descriptive and interpretive scenarios that occur in teaching and learning situations. The results show that in this case, the work done and proposed to meet the objectives set USEE but to be given including lack the continuity of this work in the classroom.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent182 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherEducació especiales
dc.titleLes Unitats de Suport a l'Educació Especial (USEE) al servei de l'escola inclusiva: estudi de dos casoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint