Anàlisi de l’abandonament dels estudis postobligatoris de les noies marroquines a Manlleu. Trencant estereotips
Author
Other authors
Publication date
2017-05Abstract
El present treball de Final de Grau es centra en investigar les trajectòries educatives que viuen algunes noies d’origen immigrat de Manlleu. A partir de les seves històries de vida he pogut recollir les seves experiències personals, vivències i sentiments que m’han permès anar construint aquesta recerca. La investigació pretén identificar els factors facilitadors o limitadors que influeixen en la continuïtat o abandonament del sistema educatiu d’algunes d’aquestes noies per tal de donar visibilitat a la seves trajectòries i desmitificar la imatge social esbiaixada que sovint es té d’elles. En la investigació han participat 5 noies d’origen immigrat com a protagonistes de la seva història. D’altra banda, la participació de diferents persones en el grup de discussió ha permès complementar la recerca de manera qualitativa.
This final project work focuses on research educational experiences of some immigrant women from Manlleu. From their life stories I could collect their personal experiences and feelings. Together with them, I built this research. The research aims to identify the factors, which facilitate or limit that influence inside or outside the educational system of some of these women. The research gives visibility to their careers and help to demystify the stereotype. The research involved five immigrant women as protagonists of their history. Moreover, the participation of different people in the group discussion allowed complementing qualitative research.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Immigrants adolescents
Educació -- Aspectes demogràfics
Marginació social
Dones immigrants
Pages
212 p.
Note
Curs 2016-2017
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Educació Social [110]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/