Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCasas-Deseures, Mariona
dc.contributor.authorComajoan, Llorenç
dc.date.accessioned2017-12-14T12:43:56Z
dc.date.available2017-12-14T12:43:56Z
dc.date.created2017
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0214-8188
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5283
dc.description.abstractIntroducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica», del número 63 (tardor 2017) de Caplletra. Revista Internacional de Filologia.es
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent6 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherPublicacions de l'Abadia de Montserrates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/es
dc.subject.otherGramàtica -- Ensenyamentes
dc.titleIntroducció al Monogràfic«Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica»es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.7203/caplletra.63.10395
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/publishedVersiones
dc.indexacioIndexat a CARHUS+es
dc.indexacioIndexat a ESCI


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix