El FC Barcelona més enllà de l’esport. El rol que juga el “Barça” en l’exportació de la identitat catalana
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2016-09-01Resum
El meu treball final del màster en Direcció Estratègica de la Comunicació i l’Empresa titulat “El FC Barcelona més enllà de l’esport” se centra en investigar el rol que juga el “Barça” en l’exportació de la identitat catalana. Aquesta investigació, emmarcada en l’sports place branding i portada a terme entre el 2015 i el 2016, té també l’objectiu d’identificar i analitzar els missatges que, relacionats amb la identitat catalana, projecta el FC Barcelona a la xarxa social Twitter, i d’investigar l’opinió de la societat catalana respecte el FC Barcelona, en tant que actor social de projecció de la identitat catalana a l’exterior. Per fer-ho s’ha optat per una metodologia mixta, que combina la metodologia qualitativa i la quantitativa, basada en 3 tècniques: entrevistes en profunditat al FC Barcelona i a Diplocat, anàlisi del discurs dels missatges de Twitter publicats des del compte @fcbarcelona_cat relacionats amb Catalunya durant l’any 2015, i un qüestionari online respòs per 150 ciutadans de Catalunya aleatòriament.
Tipus de document
Treball fi de màster
Versió del document
Director/a: Jordi de San Eugenio
Llengua
Català
Paraules clau
Construcció de marca (Màrqueting)
Identitat (Concepte filosòfic)
Catalunya
Clubs de futbol
Pàgines
107 p.
Nota
Curs 2015-2016
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/