Mostra el registre parcial de l'element
“Estic molt cansada de la vostra incapacitat d’acceptar”. Vivències de joves LGTB a centres de secundària d’Osona
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Mérida Jiménez, Ana | |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T10:31:12Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T10:31:12Z | |
dc.date.created | 2018-05 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5509 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | |
dc.description.abstract | La majoria d’estudis sobre assetjament escolar homofòbic en l’Estat espanyol són quantitatius i estan realitzats en ciutats. El present estudi ens ha permès aproximar-nos a aquelles experiències d’homofòbia i estratègies d’afrontament d’adolescents lesbianes, gais, bisexuals i trans (LGTB) de centres de secundària d’Osona. És un estudi qualitatiu, no experimental i transversal. Es va entrevistar a: representants de tres agents socioeducatius, set professors i una noia que va viure un cas d’assetjament homofòbic. També es van realitzar dos grups de discussió, amb adolescents cisheterosexuals i amb joves LGTB. Els resultats han indicat: la presència d’assetjament homofòbic dins les aules; diverses estratègies d’afrontaments tals com defensar-se verbalment, la negació emocional i desviar el focus de rebuig; i, finalment, la falta de recursos en els centres de secundària. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 50 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Adolescència | es |
dc.subject.other | Homosexualitat | es |
dc.subject.other | Transsexualitat | es |
dc.subject.other | Assetjament escolar | es |
dc.title | “Estic molt cansada de la vostra incapacitat d’acceptar”. Vivències de joves LGTB a centres de secundària d’Osona | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
Grau en Psicologia [196]