Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorMérida Jiménez, Ana
dc.date.accessioned2018-07-17T10:31:12Z
dc.date.available2018-07-17T10:31:12Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5509
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractLa majoria d’estudis sobre assetjament escolar homofòbic en l’Estat espanyol són quantitatius i estan realitzats en ciutats. El present estudi ens ha permès aproximar-nos a aquelles experiències d’homofòbia i estratègies d’afrontament d’adolescents lesbianes, gais, bisexuals i trans (LGTB) de centres de secundària d’Osona. És un estudi qualitatiu, no experimental i transversal. Es va entrevistar a: representants de tres agents socioeducatius, set professors i una noia que va viure un cas d’assetjament homofòbic. També es van realitzar dos grups de discussió, amb adolescents cisheterosexuals i amb joves LGTB. Els resultats han indicat: la presència d’assetjament homofòbic dins les aules; diverses estratègies d’afrontaments tals com defensar-se verbalment, la negació emocional i desviar el focus de rebuig; i, finalment, la falta de recursos en els centres de secundària.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent50 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAdolescènciaes
dc.subject.otherHomosexualitates
dc.subject.otherTranssexualitates
dc.subject.otherAssetjament escolares
dc.title“Estic molt cansada de la vostra incapacitat d’acceptar”. Vivències de joves LGTB a centres de secundària d’Osonaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix