Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorUrbon Espadamala, Emma
dc.date.accessioned2018-07-17T10:38:12Z
dc.date.available2018-07-17T10:38:12Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5510
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractInstagram es configura com la xarxa social amb més creixement entre el públic adolescent. L’objectiu principal del present estudi és identificar les motivacions en l’ús d’Instagram i la seva relació amb les diferents dimensions de l’autoestima. També pretén trobar la relació del temps diari dedicat a aquesta xarxa amb les motivacions i els diferents tipus d’autoestima. Per recollir les dades necessàries, en relació als objectius de la investigació, es va passar un qüestionari on-line, a través de la plataforma “Adolescents.cat”, i es van analitzar les respostes de 367 adolescents usuaris d’Instagram, d’arreu del territori català, d’entre 15 i 18 anys d’edat. Els resultats mostren set tipus de motivacions, per ordre de prioritat: emmagatzematge, xafardeig, evasió, interacció social, expressió, postureig o exhibició i acceptació del grup i opinió dels altres. A més, es troba que algunes motivacions, sobretot la motivació d’acceptació del grup i opinió dels altres, la motivació de postureig o exhibició, la motivació d’evasió i la motivació de xafardeig correlacionen de manera negativa o inversa amb diferents dimensions de l’autoestima. Pel que fa al temps d’ús d’Instagram, es troba una correlació directa o positiva tant amb les diferents motivacions, com amb l’autoestima.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent52 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAdolescents -- Xarxes socialses
dc.subject.otherAutoestima en els adolescentses
dc.titleMotivacions per a l’ús d’Instagram i la seva relació amb l’autoestima en els adolescentses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix