Escola i treball comunitari per a l’educació inclusiva. Anàlisi d’una realitat socioeducativa: Escola Xoriguer de Centelles
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018-05-14Resumen
Actualment, en l’àmbit social i de l’educació s’hauria d’aposta per un treball comunitari,
posicionat cap a una generació de noves aliances amb diferents actors de la comunitat
educativa i social. Treballar temes d’interès comú a través de moviments socials fora de
les institucions, però amb la plena participació d’aquestes. Comunitàriament sorgeixen
necessitats que podrien ser cobertes mitjançant la organització de la pròpia comunitat.
Temes com la diversitat i la inclusió, per exemple, són d’interès social tenint en compte
que tots i totes formem part d’una societat diversa amb infinitat de característiques
singulars. La persona professional de l’educació social té diferents habilitats amb les
quals pot contribuir en el bon engranatge de les relacions entre els actors de la
comunitat educativa. A través d’aquesta investigació, es pretén descobrir si es treballa
d’alguna manera els termes diversitat i inclusió des de la comunitat educativa escola –
famílies, com hi està present l’educació social en aquest procés i com aquest treball
contribueix a disminuir l’exclusió social.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Família i escola
Educació inclusiva
Treball social comunitari
Páginas
114 p.
Nota
Curs 2017-2018
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
- Grau en Educació Social [110]
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/