El mercat de Corea del Sud
Other authors
Publication date
2018-05-18Abstract
En aquest treball de fi de grau tractem el mercat de Corea del Sud. Inicialment introduïm les bases del treball, tant els objectius com la metodologia per poder entendre com he treballat el tema.
El cos del treball comença parlant de l’entorn general del país, això engloba geografia, clima, organització territorial, demografia, medi ambient, recursos naturals i ús del sòl, infraestructures econòmiques de transport, idioma, mitjans de comunicació, religió, sistema educatiu, organització política i administrativa, sistema fiscal, sector financer i legislació laboral.
Amb aquest panorama general ens podem fer una idea de com és el país, així que a continuació tractem les relacions internacionals per entendre en quin context es mou el país. Seguit del marc institucional econòmic juntament amb l’economia. En aquest apartat tractem principals variables macroeconòmiques com el PIB i com està distribuït sectorialment, la moneda, la població activa i l’atur i la distribució de la renda. A continuació entrem al sector exterior on tractem, entre altres, la balança de pagaments i la inversió estrangera.
Acostant-nos al final, dediquem un capítol a l’establiment al país, és a dir, el mercat que el país representa per a un estranger, la distribució comercial, la contractació pública i les principals fires comercials.
Finalment afegim unes conclusions al treball realitzat per a resumir els continguts exposats al treball.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Relacions internacionals
Corea del Sud -- Condicions econòmiques
Producte interior brut
Pages
82 p.
Note
Curs 2017-2018
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/