Anàlisi financera i econòmica del sector de la publicitat a Espanya, període 2008-2015
Other authors
Publication date
2018-05-18Abstract
En el següent treball, s’analitza quina és la situació econòmica i financera del sector de la publicitat durant el període comprés entre l’any 2008 i 2015. L’anàlisi financera i econòmica s’ha dut a terme a través del càlcul de diferents ràtios, rendibilitats i proporcions entre masses, tant a curt com a llarg termini. A més d’analitzar i estudiar el Balanç i el Compte de Resultats també s’ha tingut en compte l’Estat de Fluxos d’Efectiu i l’Estat de Canvis en el Patrimoni Net.
En el treball també es mostra quines són les principals característiques del sector actualment, i quins són els seus orígens. La publicitat compta amb uns inicis no gaire definits, ja que ha estat present durant molt de temps sense que es parlés d’ella com a tal. En canvi, el sector, actualment, es troba format per empreses que segueixen patrons molt similars.
In the following project, it is analysed the economic and financial situation of the advertising sector during the period between 2008 and 2015. Financial and economic analysis has been carried out through the calculation of different ratios, profitability and proportions between the masses, both in a short and long term. In addition, the accounts of the State of Cash Flows and the State of Changes in the Net Patrimony have also been analysed.
In the work also shows which the main characteristics of the sector are at the moment and what are its origins. The advertising has not a much defined beginning because of it has been present for a long time without being talked about as such. However, the sector is currently composed of companies that follow very similar patterns.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Publicitat
Anàlisi financera
Publicitat -- Aspectes econòmics
Pages
71 p.
Note
Curs 2017-2018
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats