Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorGuirao, Gisela
dc.contributor.authorCosta, Josep
dc.date.accessioned2019-01-15T15:49:13Z
dc.date.available2019-01-15T15:49:13Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5646
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractDes de la seva creació l'any 1940, McDonald's s'ha expandit de forma exponencial fins a convertir-se en líder del sector del menjar ràpid. La publicitat, el màrqueting i la voluntat de garantir la satisfacció del client, han posicionat la marca com a una de les més exitoses i reconegudes en l'àmbit mundial. Aquest projecte neix de la motivació de conèixer l'eficàcia que tenen les tècniques de publicitat i màrqueting a l'hora d'incidir en el comportament dels consumidors malgrat ser conscients que el menjar de McDonald's no és saludable. Aquest estudi d'investigació vol fer visible la necessitat d'estimular el sentiment crític davant la persuasió publicitària i aprendre a interpretar-la, sobretot pel que fa a la cadena McDonald's, ja que la invasió de publicitat d'aquest sector és un dels estímuls més freqüents.es
dc.description.abstractDesde su creación en 1940, McDonald's se ha expandido de forma exponencial hasta convertirse en líder del sector de la comida rápida. La publicidad, el marketing y la voluntad de garantizar la satisfacción del cliente, han posicionado la marca como una de las más exitosas y reconocidas en el ámbito mundial. Este proyecto nace de la motivación de conocer la eficacia que tienen las técnicas de publicidad y marketing a la hora de incidir en el comportamiento de los consumidores a pesar de ser conscientes que la comida de McDonald's no es saludable. Este estudio de investigación quiere hacer visible la necesidad de estimular el sentimiento crítico ante la persuasión publicitaria y aprender a interpretarla, sobre todo en cuanto a la cadena McDonald's, puesto que la invasión de publicidad de este sector es uno de los estímulos más frecuentes.es
dc.description.abstractSince its creation in 1940, McDonald's has expanded exponentially to become a leader in the fast food sector. Advertising, marketing and the desire to guarantee customer satisfaction, have positioned the brand as one of the most successful and recognized in the world. This project is based on the motivation to know the effectiveness of advertising and marketing techniques when it comes to affecting the behaviour of consumers, despite being aware that McDonald's food is not healthy. This research study wants to make visible the need to stimulate the critical sentiment towards advertising persuasion and learn to interpret it, especially with regard to the McDonald's chain, since the invasion of advertising in this sector is one of the stimuli more frequent.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent133 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherPublicitat -- Alimentses
dc.subject.otherNeuromàrquetinges
dc.titleEl màrqueting i la publicitat de McDonald’ses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir