dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació | |
dc.contributor.author | Guirao, Gisela | |
dc.contributor.author | Costa, Josep | |
dc.date.accessioned | 2019-01-15T15:49:13Z | |
dc.date.available | 2019-01-15T15:49:13Z | |
dc.date.created | 2018-05 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5646 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | es |
dc.description.abstract | Des de la seva creació l'any 1940, McDonald's s'ha expandit de forma
exponencial fins a convertir-se en líder del sector del menjar ràpid. La publicitat, el
màrqueting i la voluntat de garantir la satisfacció del client, han posicionat la marca
com a una de les més exitoses i reconegudes en l'àmbit mundial. Aquest projecte
neix de la motivació de conèixer l'eficàcia que tenen les tècniques de publicitat i
màrqueting a l'hora d'incidir en el comportament dels consumidors malgrat ser
conscients que el menjar de McDonald's no és saludable.
Aquest estudi d'investigació vol fer visible la necessitat d'estimular el
sentiment crític davant la persuasió publicitària i aprendre a interpretar-la, sobretot
pel que fa a la cadena McDonald's, ja que la invasió de publicitat d'aquest sector és
un dels estímuls més freqüents. | es |
dc.description.abstract | Desde su creación en 1940, McDonald's se ha expandido de forma
exponencial hasta convertirse en líder del sector de la comida rápida. La publicidad,
el marketing y la voluntad de garantizar la satisfacción del cliente, han posicionado
la marca como una de las más exitosas y reconocidas en el ámbito mundial. Este
proyecto nace de la motivación de conocer la eficacia que tienen las técnicas de
publicidad y marketing a la hora de incidir en el comportamiento de los
consumidores a pesar de ser conscientes que la comida de McDonald's no es
saludable.
Este estudio de investigación quiere hacer visible la necesidad de estimular
el sentimiento crítico ante la persuasión publicitaria y aprender a interpretarla, sobre
todo en cuanto a la cadena McDonald's, puesto que la invasión de publicidad de
este sector es uno de los estímulos más frecuentes. | es |
dc.description.abstract | Since its creation in 1940, McDonald's has expanded exponentially to
become a leader in the fast food sector. Advertising, marketing and the desire to
guarantee customer satisfaction, have positioned the brand as one of the most
successful and recognized in the world.
This project is based on the motivation to know the effectiveness of
advertising and marketing techniques when it comes to affecting the behaviour of
consumers, despite being aware that McDonald's food is not healthy. This research
study wants to make visible the need to stimulate the critical sentiment towards
advertising persuasion and learn to interpret it, especially with regard to the
McDonald's chain, since the invasion of advertising in this sector is one of the stimuli
more frequent. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 133 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/ | es |
dc.subject.other | Publicitat -- Aliments | es |
dc.subject.other | Neuromàrqueting | es |
dc.title | El màrqueting i la publicitat de McDonald’s | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |