Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorZúñiga Catarineu, Laia
dc.date.accessioned2019-01-15T16:25:48Z
dc.date.available2019-01-15T16:25:48Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5648
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractAquesta investigació pretén analitzar les competències de gestió de la xarxa social Twitter de l’empresa farmacèutica Amgen envers el grau d’interacció i compromís que es porta terme amb els seguidors. El present treball ha considerat oportú conèixer les estratègies de comunicació emprades per l’empresa a la xarxa, mitjançant una investigació qualitativa. S’ha realitzat una anàlisi de dades dins el període de l’1 al 30 d’abril per tal de percebre i conèixer l’esfera d’actuació de la marca en quant a l’engagement, el nombre de la comunitat online i al impacte de la qualitat i l’actualització de continguts. On els resultats demostren la importància en la unió de tots els paràmetres esmentats anteriorment per tal de dur a terme una adequada gestió de la xarxa i aconseguir un feedback òptim amb els seguidors per a la millora de la reputació de l’empresa. S’ha conclòs, en termes generals, que la marca executa una bona gestió de la xarxa però que manca en quant al compromís amb la seva comunitat.es
dc.description.abstractThe present research pretends to analyse the management competences of the pharmaceutical company Amgen in its Twitter social network, so as to stablish the interaction level and commitment with its followers. The present project has considered appropriate to study the communication strategies used by the company in the mentioned network by means of a qualitative research. A data analysis has been performed in the period within the 1st and the 30th of April, with the purpose of perceiving and comprehend the frame of action of the brand with regard to the engagement, the amount of online community and the impact both of the quality and the update of contents. The obtained results demonstrate the importance of the integration of all the previously mentioned parameters in order to carry out a suitable management of the network and achieve an optimum feedback with the followers, which would help to improve the company’s reputation. In general terms, it has been concluded that the brand accomplishes an adequate management of the network although it could improve in terms of commitment with its community.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent84 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherComunicació en l'empresaes
dc.subject.otherIndústria farmacèuticaes
dc.subject.otherXarxes socials en líniaes
dc.titleEstudi de la comunicació corporativa online en la indústria farmacèutica: cas Amgen, com gestiona la farmacèutica el seu compte de Twitteres
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint