Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Psicologia General Sanitària
dc.contributor.authorFont Mompín, Daniel
dc.date.accessioned2019-02-25T16:43:59Z
dc.date.available2019-02-25T16:43:59Z
dc.date.created2018-05-22
dc.date.issued2018-05-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5708
dc.descriptionCurs 2017-2018es
dc.description.abstractEs tracta d'un estudi de validació, amb l'objectiu d'explorar si uns escenaris de realitat virtual són capaços d’induir una alta activació emocional en persones amb por a parlar en públic. Vint estudiants universitaris van participar en l’estudi, dividits en 10 participants amb alta ansietat a parlar en públic i 10 amb baixa ansietat a parlar en públic. Els disposava de dos escenaris virtuals ordenats per les característiques ansiògenes. Iniciant pel de menor dificultat i finalitzant amb el de major dificultat. Els resultats van mostrar que els diferents escenaris virtuals van ser capaços de produir una activació emocional en els participants, observant una estreta relació entre les emocions i el sentit de presència experimentat en els escenaris virtuals, i observant majors nivells d’activació emocional en els participants amb alta ansietat. Sent important realitzar estudis de tractament per avaluar l’eficàcia d’aquests escenaris de realitat virtual pel tractament de la por a parlar en públic.es
dc.description.abstractThis is a validation study, in order to explore whether the virtual reality scenarios are capable of inducing a high emotional activation in people who are afraid of speaking in public. Twenty university students participated in the study, divided into 10 participants with hight anxiety to speak in public and 10 with low anxiety to speak in public. He had two virtual scenarios sorted by the characteristics of anxiety. Starting with the one of smaller difficulty and finalizing with the one of greater difficulty. The results showed that the different virtual scenarios could produce an emotional activation in the participants, observing a close relationship between the emotions and the sense of the presence experienced in the virtual scenarios and observing higher levels of emotional activation in the participants with high anxiety. Being important is to carry out future treatment studies to evaluate the effectiveness of these virtual reality scenarios for the treatment of fear of public speaking.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent70 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherRealitat virtuales
dc.subject.otherPores
dc.titleTractament per a la por a parlar en públic mitjançant la realitat virtual: estudi de validacióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionDirector/a: Ivan Alsina Jurnet
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint