Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
dc.contributorUniversitat d’Alacant
dc.contributor.authorMoreda Pozo, Paloma
dc.date.accessioned2019-03-21T18:53:46Z
dc.date.available2019-03-21T18:53:46Z
dc.date.created2018
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn9788409057443
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5748
dc.description.abstractObstacles de tipus socioeconòmic, absència de models femenins i presència de representacions socials estereotipades fan difícil incrementar la presència de les dones en l’ensenyament de la tecnologia i l’enginyeria. La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Ciències de la Computació ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta que permeten desmasculinitzar aquest àmbit i visibilitzar els models femenins per potenciar l’accés de les dones als estudis de grau.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent38 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherXarxa Vives d'Universitatses
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.subject.otherIgualtat entre els sexeses
dc.subject.otherUniversitats -- Personales
dc.subject.otherInformàticaes
dc.titleCiències de la computació: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènerees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix