Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAznar Usan, Pau
dc.date.accessioned2019-07-29T08:17:56Z
dc.date.available2019-07-29T08:17:56Z
dc.date.created2019-05-17
dc.date.issued2019-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5874
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau pretén identificar quin dels dos estils d’ensenyament (estil de la pràctica i estil recíproc) és més adequat per millorar la tècnica del tir lliure de bàsquet en les classes d’Educació Física. Per comprovar-ho, es va realitzar un disseny preexperimental situat dintre de la metodologia quantitativa com és la tècnica de Pretractament i Postractament amb alumnes de 3r d’ESO de l’IES Castell d’Estela d’Amer. Dels 44 alumnes que formaven part de la mostra, 22 van ser sotmesos a unes sessions basades en l’estil de la pràctica i els altres 22 a sessions d’estil recíproc juntament amb unes avaluacions inicials i finals on es mesuraven els 8 aspectes qualitatius principals per portar a terme una correcta tècnica del tir lliure. Els resultats i les conclusions mostren que ambdós estils d’ensenyament emprats són adequats per millorar la tècnica del tir lliure de bàsquet.es
dc.description.abstractThis Final Degree Paper aims to identify which of the two teaching styles (practice style and reciprocal style) is more appropriate to improve the technique of basketball free throw during the Physical Education classes. To confirm this, a pre-experimental design within quantitative methodology, known as the technique of Pre-treatment and Post-treatment, was carried out with 3rd ESO students at the high school Castell d’Estela in Amer. Of the forty-four students that were part of the sample, twenty-two were subjected to practice style sessions and the other twenty-two to reciprocal style sessions with initial and final evaluations. Theses evaluations measured the eight main qualitative aspects to carry out a correct technique of free throw. The results and the conclusions show that both teaching styles (practice style and reciprocal style) are appropriate for improving the technique of basketball free throw.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent79 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherBasquetbol -- Tècnicaes
dc.subject.otherEducació secundàriaes
dc.subject.otherEducació físicaes
dc.titleL'estil de la pràctica i el recíproc per descobrir quin d'ambdós és més adequat per millorar la tècnica del tir lliure de Bàsquet a Secundàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint