Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia
dc.contributor.authorSánchez, Josep
dc.date.accessioned2019-08-27T07:48:02Z
dc.date.available2019-08-27T07:48:02Z
dc.date.created2019-06
dc.date.issued2019-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5919
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn aquest treball de fi de grau es documenta la conversió d’un joc d’un jugador a multijugador de dos o quatre jugadors utilitzant Photon Networking, passant per les etapes de realització del joc d’un jugador, implementació de l’inici de sessió seguit del matchmaking o sistema d’emparellament, sistema de creació de lobbies o sales, lògica multijugador quan la partida està en curs i implementació d’un sistema de classificació amb Google Play Services. L’objectiu d’aquest projecte és aconseguir convertir un joc d’un jugador a multijugador i estudiar la viabilitat, el procés, la dificultat i el temps requerit per a la realització d’aquesta conversió. El resultat serà un prototip de videojoc disponible per a Android.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent44 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherVideojocs -- Dissenyes
dc.titleCreació d’un joc i conversió a multijugadores
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix