Mostra el registre parcial de l'element
Creació d’un joc i conversió a multijugador
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia | |
dc.contributor.author | Sánchez, Josep | |
dc.date.accessioned | 2019-08-27T07:48:02Z | |
dc.date.available | 2019-08-27T07:48:02Z | |
dc.date.created | 2019-06 | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5919 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | En aquest treball de fi de grau es documenta la conversió d’un joc d’un jugador a multijugador de dos o quatre jugadors utilitzant Photon Networking, passant per les etapes de realització del joc d’un jugador, implementació de l’inici de sessió seguit del matchmaking o sistema d’emparellament, sistema de creació de lobbies o sales, lògica multijugador quan la partida està en curs i implementació d’un sistema de classificació amb Google Play Services. L’objectiu d’aquest projecte és aconseguir convertir un joc d’un jugador a multijugador i estudiar la viabilitat, el procés, la dificultat i el temps requerit per a la realització d’aquesta conversió. El resultat serà un prototip de videojoc disponible per a Android. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 44 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Videojocs -- Disseny | es |
dc.title | Creació d’un joc i conversió a multijugador | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |