Mostrar el registro sencillo del ítem
Blacksmith
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat de Ciències i Tecnologia | |
dc.contributor.author | Bellet Coll, Miquel | |
dc.date.accessioned | 2019-08-27T07:51:43Z | |
dc.date.available | 2019-08-27T07:51:43Z | |
dc.date.created | 2019-06 | |
dc.date.issued | 2019-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5920 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Aquest treball de fi de grau es basa en la creació d’un videojoc 2D de plataformes per a dispositius mòbils amb sistema operatiu Android. El títol d’aquest videojoc és “Blacksmith”. En aquesta memòria del treball final de grau s’expliquen tots els processos per la creació d’aquest videojoc junt amb tots els programes utilitzats. Primer explico la planificació del temps que es va fer just quan va està aprovada la proposta mitjançant el programa en línia Team Gantt. Després vaig fer el disseny del videojoc creant un document on s’expliquen tots els apartats del joc com els nivells que ha de tenir el joc, les mecàniques del personatge, la història, com guanyes o perds una partida, quants i quins enemics hi haurà, etc. A continuació s’explica el disseny gràfic i artístic creat amb el programa Illustrator i amb l’ajuda d’una tauleta gràfica Wacom, tots els elements i personatges que es van dibuixar i quin sentit tenen respecte a la història. També s’explica com es van crear de les animacions dels personatges mitjançant el programa Spriter, com va ser l’exportació i la implementació junt amb la programació amb el programa Unity. La creació de la intel·ligència artificial dels enemics i els moviments del personatge principal. El joc es basa en el fet que el jugador es posa a la pell d’un personatge d’un món de fantasia on un mag malvat vol apoderar-se del control del planeta. El jugador haurà d’anar superant els diferents nivells on s’anirà incrementant la dificultat del joc fins que et trobis amb el mag que vol dominar el planeta. Al principi i al final del joc apareixen cinemàtiques per explicar la seva història completa. Un dels objectius principals pel qual vaig pensar que seria interessant desenvolupar un videojoc completament des de zero, va ser per experimentar tot el procés de creació i tots els procediments que s’han de realitzar per crear un videojoc al complet. El resultat d’aquest projecte ha estat un videojoc completament funcional amb un bon disseny gràfic i una programació completa per poder gaudir plenament de l’experiència. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 50 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Videojocs -- Disseny | es |
dc.title | Blacksmith | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |