Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorBogunyà Protin, Alexandra
dc.date.accessioned2019-08-27T11:34:33Z
dc.date.available2019-08-27T11:34:33Z
dc.date.created2019-05
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5922
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEl Barça és una institució que mou muntanyes. Es pot estudiar en molts àmbits diversos i és cert que per internet, en llibres, articles, revistes i tota mena de suports hi ha molta informació i molts estudis ja realitzats sobre el Futbol Club Barcelona. Però ens hem fixat que la part més social del club no estava tan estudiada. La part més important del club i de qualsevol empresa són les persones. Les empreses busquen i necessiten clients per sobreviure, igual que els clubs necessiten els aficionats. I com són aquests aficionats? Hi ha pocs estudis objectius i científics que s’hagin dedicat a descobrir el perfil del culer. Aquest projecte consisteix a esbrinar com és el perfil de l’aficionat del FC Barcelona. Com i per què han arribat a tenir aquest sentiment i aquesta connexió amb el Club tot i provenir de països diversos. Mitjançant enquestes i entrevistes s’ha contactat amb aficionats d’arreu del món. D’aquesta manera, s’ha pogut executar un estudi real i objectiu sobre els culers i a més, s’han pogut comparar els aficionats d’àmbits diferents, veient-ne les semblances i diferències entre els culers catalans, amb els de la resta de l’Estat espanyol i els de la resta del món. Creiem que és un estudi exitós perquè és actual i innovador, no hem trobat estudis tan complets centralitzats en l’afició blaugrana d’arreu. Els penyistes del Barça de l’àmbit món, han estat entusiasmats amb l’enquesta, que se’ls valori i se’ls tingui en consideració a l’hora de realitzar un estudi sobre l’afició del Barça i estan il·lusionats perquè des del Club es publiquin els resultats. Se n’extreuen informacions interessants i sorprenents per a tothom, però sobretot pels aficionats i pel mateix Club, que pot prendre nota d’alguns resultats per tenir-ho en compte o intentar millorar alguns aspectes. També creiem que és un estudi de futur, es poden profunditzar molts aspectes, comparar-ho amb aficions d’altres clubs i realitzar altres tipus d’estudi tenint aquesta informació com a base.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent161 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherFutbol -- Afeccionatses
dc.subject.otherFutbol Club Barcelonaes
dc.titleEl perfil del culeres
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix