dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació | |
dc.contributor.author | Rodríguez Garrodo, Dàmaris | |
dc.date.accessioned | 2019-08-28T06:50:25Z | |
dc.date.available | 2019-08-28T06:50:25Z | |
dc.date.created | 2019-05 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5924 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Fi de Grau ha volgut analitzar l’interès i el consum informatiu
del públic infantil (7-12 anys) i juvenil (13-18 anys), així com la manera que el periodisme
escolar pot arribar a fomentar ambdós aspectes (interès i consum);; amb l’objectiu
d’elaborar un taller de periodisme per aplicar i aportar a l’aula.
Per realitzar aquesta intervenció, prèviament s’ha fet una selecció representativa
de diferents articles i estudis per conèixer la situació i ubicar-nos. I, s’ha portat a terme
un benchmarking per examinar com es produeix la inclusió d’eines o estratègies
periodístiques que ajudin a millorar el desenvolupament d’habilitats de l’alumnat.
Seguidament, s’ha adaptat la informació obtinguda al camp pràctic, catorze dies al
Centre d’Estudis Mollet desenvolupant un taller, amb disseny i metodologia pròpia, a la
classe de Tercer d’ESO.
Finalment, s’inclou l’experiència a partir de la qual s’estableixen unes pautes per
reproduir la proposta presentada i, també, unes conclusions sobre els beneficis d’educar
als infants i joves en mitjans de comunicació. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 115 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Premsa i educació | es |
dc.subject.other | Constructivisme | es |
dc.title | Periodisme infantil i periodisme escolar: els mitjans de comunicació com a eina d’informació i formació per als més petits | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |