Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPuig Povill, Meritxell
dc.date.accessioned2019-11-28T15:44:31Z
dc.date.available2019-11-28T15:44:31Z
dc.date.created2018-12-11
dc.date.issued2018-12-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6038
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractEn aquest estudi s'ha volgut observar les diferències que poden aparèixer en un període d'entrenament en relació la cohesió. S'ha escollit un grup de control i d'intervenció amb uns criteris d'inclusió específics per poder realitzar correctament l'estudi. La metodologia emprada ha sigut realitzar un test inicial del Group Questionary (GEQ: Carron et al., 1985) seguidament una realització de 6 sessions al grup d'intervenció de tasques de cohesió social i cohesió en la tasca. Finalment, s'ha tornat a passar el test inicial per poder veure les diferències que apareixen en els resultats obtinguts en el pre-test i post-test. S'ha observat com el grup d'intervenció augmenta considerablement en tots els aspectes que demanava el test de cohesió, en canvi el grup de control ha disminuït en diferents aspectes de la cohesió. Per tant, el grup d'intervenció, gràcies al treball que ha realitzat en les sessions ha augmentat la seva cohesió dins de l'equip.es
dc.description.abstractThe aim of this study is to observe the differences that may appear during a period of training in relation to cohesion. A control and intervention group has been selected with specific inclusion criteria to successfully complete the study. The methodology covered has been an initial test of the Group Questionary (GEQ: Carron et al., 1985) followed by the implementation of 6 sessions to the task force for social cohesion and cohesion tasks intervention group. Finally, the initial test was repeated to see the differences that appear in the results obtained in the pre-test and post-test. It has been observed that the intervention group increases considerably in all the aspects demanded by the cohesion test, but the control group has decreased in different aspects of cohesion. Therefore, the intervention group, thanks to the work conducted in the sessions, has increased its cohesion within the team.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent46 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherFutbol -- Entrenamentes
dc.subject.otherFutbol -- Aspectes psicològicses
dc.subject.otherFutbol femeníes
dc.titleEfectes d'una intervenció de cohesió en l'entrenament d'un equip de futbol femeníes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix