Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorCasellas La Rosa, Laia
dc.date.accessioned2019-11-28T18:16:53Z
dc.date.available2019-11-28T18:16:53Z
dc.date.created2019-05-16
dc.date.issued2019-05-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6044
dc.descriptionCurs 2018-2019es
dc.description.abstractAquest document és el resultat d’un estudi d’investigació centrat en la transició de la vida independent des de la perspectiva de les persones professionals de l’Educació Social. L’estudi està centrat en un CRAE en concret, el qual ha estat estudiat i analitzat per tal de donar resposta a la meva pregunta inicial i als meus objectius. Conèixer quin és el paper del professional i quins són els recursos que reben la joventut durant el procés. Per la realització de la recerca, he portat a terme un procés de recollida, selecció i anàlisi de la informació existent sobre el tema tractat. Amb la finalitat de descriure la situació amb la qual es troben aquests joves, els recursos que poden sol·licitar i el paper i visió del les persones professionals. En el present document, es troba la informació i explicació sobre què és un CRAE, què és la transició a la vida adulta, els grups de joves tutelats i extutelats, l’acompanyament que es porta a terme durant aquest procés, la taxa d’emancipació, el perfil dels joves i persones professionals del centre, les entitats i tipus de recursos destinats a aquesta joventut i l’explicació del centre estudiat.es
dc.description.abstractThis document is the result of a research study focused on the transition from independent life from the perspective of professional people in terms of Social Education. The study is based on a Children's Home, which has been studied and analyzed in order to answer my initial question and goals. Understanding the role the professional plays and which ones are the resources that young people receive during the process. For the conduct of the research, I have carried out a process of collecting, selecting and analyzing the existing information on the Subject Covered. In order to describe the situ-ation in which these young people find themselves, the resources they can request and the role and vision of professionals. In the present document, we find the information and explanation about what a Children's Home is, what is the transition to adult life, the groups of tutored and extutored young people, the accompaniment that takes place during this process, the rate of emancipation, the profile of the young people and professionals of the centre, the entities and types of resources allocated to this youth and the explanation of the studied centre.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent105 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducadors socialses
dc.subject.otherTransició a la vida activaes
dc.titleTransició a la vida independent des de la perspectiva de les persones professionals de l'Educació Sociales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir