Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorNoya Medina, Ingrid
dc.date.accessioned2020-08-31T10:53:59Z
dc.date.available2020-08-31T10:53:59Z
dc.date.created2020-05-29
dc.date.issued2020-05-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6214
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEl següent treball pretén conèixer el món dels trastorns de la conducta alimentària a partir de la figura de l’educador/a social en les intervencions socioeducatives amb persones que pateixen aquesta malaltia mental. Es busca analitzar i conèixer com és l’acompanyament del o la professional de l’educació social dintre de l’àmbit de la salut mental, concretament amb aquest tipus de trastorn, ja que és una malaltia que contempla molts factors a tenir presents, com ara els factors individuals o personals, els factors familiars i els factors socioculturals. Els trastorns de la conducta alimentària són malalties mentals greus que afecten moltes persones arreu del món, indiferentment del seu sexe, edat, origen o nivell socioeconòmic. Els seus inicis es relacionen al començament de l’adolescència, tot i que també els pateixen les persones adultes i primordialment es veuen més afectades les dones que els homes. Per tant, la recerca pretendrà saber com s’intervé des de la mirada educativa en aquest tipus de trastorn mental i conèixer quin és el paper de l’educació social en aquest.es
dc.description.abstractThis final degree project aims to understand the eating disorders field based on the socio educational interventions that social educators have with people who suffer this mental illness. The work tries to analyze and comprehend how social educators accompany people with the mental health field, more specifically with eating disorders, since there are different factors that affect is such individual, personal, familiar, and socio-cultural factors. Eating disorders are serious mental illnesses that negatively affect many people around the world, regardless of their gender, age, origin, or socioeconomic level. This illness is commonly found with teenagers, although it can also be found with adults, and women are more affected by this problem than men. Hence, this research paper aims to see show this mental illness is dealt from an educational view, and to understand what the role of a social educator is within it.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent138 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherTrastorns de la conducta alimentàriaes
dc.subject.otherIntervenció sociales
dc.subject.otherEducador sociales
dc.titleLa figura de l'educadora social en les intervencions socioeducatives amb persones que pateixen trastorns de la conducta alimentàriaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir