Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSantaularia Soldevila, Isaac
dc.date.accessioned2020-09-28T06:57:44Z
dc.date.available2020-09-28T06:57:44Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6241
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractEs porta a terme un estudi amb l’objectiu de comprovar la influència que tenen la pràctica de la coordinació òcul-manual i òcul-pèdica sobre la motivació en l’alumnat de 3r ESO, i que els factors de la TAD i depenent de la complexitat motriu poden ajudar a afavorir aquesta motivació en la realització d’aquestes dues coordinacions. També és veuran els tipus d’alumnes segons la teoria del model cognitiu-social de la motivació a l’èxit. La mostra és de 111 alumnes de l’institut OMS i de Prat de Manresa i IES Gerbert d’Aurillac de Sant Fruitós de Bages. Es parteix de la hipòtesi que els participants de l’estudi presentaran una motivació alta en la pràctica d’aquestes dues coordinacions i que els factors de la TAD i una complexitat motriu més senzilla ho ajudarà. Per comprovar-ho s’haurien fet 4 sessions d’educació física, però per la situació actual de la Covid-19 s’han portat a terme uns reptes online, en els quals els alumnes havien de realitzar-los i després fer un qüestionari per comprovar els resultats. Es conclou que la pràctica de les dues coordinacions han proporcionat una motivació elevada a la majoria dels alumnes i els factors de la TAD i una complexitat motriu més fàcil han sigut efectius per haver millorat aquesta motivació cap a elles.es
dc.description.abstractIt carries out a survey with the aim to check the influence that the practice of coordination òcul manual and ocul pedic have on the motivation at boys and girls of 3rd ESO, and that the factors of the TAD and depending of the automotive complexity can aid at favoring this motivation at the realization of these two coordination. Also, it will view the types of pupils according to the theory of cognitive-social model of the motivation at the success. The sample is about 111 pupils of the institute OMS i de Prat of Manresa and IES Gerbert d’Aurillac of Sant Fruitos de Bages. It is the splitting of the hypothesis that the participants of the survey will present a tall motivation at the practice of these two coordination and that the factors of the TAD and a more automotive complexity simple will aid it. To prove this, four physical education sessions would have been done, but, due to the current situation of the Covid – 19, I have carried out some online challenges. Pupils had to realize them and after that make a questionnaire to check the results. It concludes that the practice of the two coordinations have provided an overhead motivation of most of the pupils and the factors of the TAD and an automotive complexity have been effective for true improved this motivation.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent57 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEsports -- Aspectes psicològicses
dc.subject.otherAptitud esportivaes
dc.subject.otherAlumnes d'ensenyament secundaries
dc.subject.otherEsports -- Aspectes fisiològicses
dc.titleAnàlisi de la influència de la coordinació òcul-manual i òcul-pèdica sobre la motivació en l'alumnat de 3r ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir