Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Departament de Pedagogia
dc.contributor.authorGonzález García, Jordi
dc.date.accessioned2020-11-30T15:49:12Z
dc.date.available2020-11-30T15:49:12Z
dc.date.created2020-11-20
dc.date.issued2020-11-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6348
dc.descriptionPrograma de Doctorat: Innovació i Intervenció Educativescat
dc.description.abstractLa tesi tracta de l'impacte de la tutoria personalitzada en el Sistema Pedagògic de la Alternança. Analitza les modalitats, definicions i efectes d'aquest element educatiu. S'ha realitzat a quatre països, amb diferents contextos. Es fonamenta científicament la pràctica de la tutoria personalitzada. La metodologia qualitativa i quantitativa: entrevistes a cinc experts i un centenar d'enquestes a exalumnes, amb un qüestionari propi. Es confirma la importància de la tutoria personal en els àmbits acadèmic, humà, professional. Es mostren les dificultats per a la seva adequada aplicació per part de docents o institucions i sistemes educatius. Hi ha manca de flexibilitat en els actors educatius que entorpeix la innovació. La tutoria és relació i diàleg, i l'actitud dels docents és clau en el seu desenvolupament i impacte. Importància de la formació de formadors perquè l'impacte de la tutoria sigui holístic i no només promogui l'èxit acadèmic dels alumnes.es
dc.description.abstractLa tesis trata del impacto de la tutoría personalizada en el Sistema Pedagógico de la Alternancia. Analiza las modalidades, definiciones y efectos de este elemento educativo. Se ha realizado en cuatro países, con diferentes contextos. Se fundamenta científicamente la práctica de la tutoría personalizada. La metodología cualitativa y cuantitativa: entrevistas a cinco expertos y un centenar de encuestas a exalumnos, con un cuestionario propio. Se confirma la importancia de la tutoría personal en los ámbitos académico, humano, profesional. Se muestran las dificultades para su adecuada aplicación, por parte de docentes o instituciones y sistemas educativos. Existe falta de flexibilidad en los actores educativos que entorpece la innovación. La tutoría es relación y diálogo, y la actitud de los docentes es clave en su desarrollo e impacto. Importancia de la formación de formadores para que el impacto de la tutoría sea holístico y no sólo promueva el éxito académico de los alumnos.es
dc.description.abstractThe thesis deals with the impact of personalized tutoring in the Pedagogical System of Alternation. It analyzes the modalities, definitions and effects of this educational element. It has been carried out in four countries, with different contexts. The practice of personalized tutoring is scientifically based. The qualitative and quantitative methodology: interviews with five experts and a hundred surveys of former students, with an own questionnaire. The importance of personal tutoring in the academic, human and professional fields is confirmed. Difficulties for its proper application by teachers or educational institutions and systems are shown. There is a lack of flexibility in educational actors that hinders innovation. Mentoring is relationship and dialogue, and the attitude of teachers is key to its development and impact. Importance of the training of trainers so that the impact of tutoring is holistic and not only promotes the academic success of students.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent337 p.es
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.caes
dc.subject.otherFormació professionales
dc.subject.otherFormació per alternançaes
dc.subject.otherAcompanyamentes
dc.subject.otherTutoria personalitzadaes
dc.subject.otherFormació rurales
dc.subject.otherFormació integrales
dc.titleLa tutoría personal en el sistema de formación por alternacia. Estudio internacional de impactos en los Centros Educativos Familiares de Formación por Alternancia.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.directorTort, Antoni
dc.contributor.directorPuig Calvó, Pere


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.ca
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix